Skola igen

Tjeenare på er..

Sitter i skolan just nu och har UF med mina kollegor..=) Thilda och Mimmie.. Janna är inte i skolan??
Men men idag är det inte en sån fullspeckad dag tack och lov..=)

Dagens Planering ser ut så här:
- Skola mellan 10.15-16.00
- Gympa med flickorna 17.30-19.30
- Plugga Organisation och Ledarskap
- Städa bland annat..

Så det är faktiskt en lugn dag för mig...
Tänkte att jag inte skulle lägga ner för mycket energi på pluggandet idag utan ta lite i taget..=) Lättare att förstå och man börjar inte tänka på andra saker under tiden..=) Faktiskt en bra grej att testa..=)
Är väl ganska trött idag också men det hör ju till vardagen nu speciellt nu när vi bara går i skolan i några månader till..
Sen slutar vi med skolan för alltid, eller vissa av oss i alla fall.. Jag ska ju söka vidare sen så då blir det ju att sätta sig vid skolbänken igen=) Hoppas verkligen jag kommer in..
Men men nu får jag ta en sak i taget och se vad som händer med mitt liv, just nu är det flytten som jag är orolig över och ekonomin..=/ Inte lika roligt att tänka på...

Ha en bra dag så kanske vi hörs senare..=)
Loove // Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0