Snart läggdax!

Jag kom hem från skolan vid 16.00 och då lagade jag pyttipanna=) Det var mycket gott.
Sen körde älskligen mig till Jesper och Becka så satt vi och spelade kort och snackade lite... Sen kom Henke och hämtade mig vid åtta tiden och då åkte vi hem..=) Vi åt godis och jag läste en skvallerblaska, haha Hänt Bild!!
Snart åker Älsklinge för att jobba och jag ska duscha och sen gå och lägga mig=) Måste sova eftersom jag ska gå upp tidigt imon, redan vid 06.00.. usch vilken tid att gå upp=) Men som tur är kommer Älskligen hem då och då får han väcka mig för han ska köra ner mig till bussen..!

Men jag skriver mer imon ha en bra kväll och god natt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0