Strax är det skola

Jaha klockan är så mycket som 09.10 och jag har precis ätit frukost, hunnit klä på mig, jag har snart druckit upp mitt kaffe, packa inför skolan gjorde jag redan igår=) Duktigt Malin...
Vi har idrott dag, och vi ska ha styrketräning, åhh vad roligt, det tråkiga är att vi har en kvart på oss att ta oss från gympa hallen, duscha och klä på oss innan nästa lektion börjar.. EN KVART hur tänker dem.
Men förhoppningsvis kan vi prata med engelska läraren om det så han vet att vi inte kommer i tid, om han är där idag..

Men men dagens planering:
- Skola 10.15-16.00
- Gympa flickor 17.30-19.30
- Rensa ut dräktskåpen 15 min ca
- TOP MODEL 20.00
- Plugga till 22.00
- 22.00 SOVA

Jaa denna dagsplaneringen verkar faktiskt ganska bra inte för mycket och inte för lite..=) Hade gärna velat träna också men det hinner jag inte så jag får väl leka någonting här hemma kanske=)?
Men men ha en otroligt bra dag även ifall det inte så vackert väder..(BURRR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0