TISDAG

Jag tänkte bara uppdatera lite vad som händer igår efter att jag hade skrivit..=)
Jo jag åkte hem med Emilia vid 14.15 och sen när jag kom hem tog jag på mig ett par andra skor och gick en runda..
Skönt men motvind..=/ kallt som tusan för huvudet, glömde mössan hemma..typiskt mig..
Efter min promenad lagade jag potatismos och falukorv=) Mycket gott tyckte älsklingen..Tur var det..<3
Efter det åt vi lite glass och sen var det dags för mig att köra ner till affären och handla bröd och sen vidare till gympan med 6 åringarna..=) Så söta är dem..
Sen körde jag hem till syster för att ge hundarna mat, så hon slipper göra det varje dag..
Efter det körde jag hem och satte mig vid tv och bara tog det lugnt..=) Skönt med avkoppling ibland.. Man behöver det..
Innan jag skulle gå och lägga mig tog jag en varm och avkopplande dusch=) Åhh vad härliigt det var. =)

Jag och Älsklingen<3

Sen blev det mys i soffan med älsklingen och titta på CSI Miami..(ursäkta stavningen)

Men nu till vad jag ska göra idag:
- Skola 10.20-16.00
- Gå en runda med syster och hundarna
- Ge hundarna mat och vatten
- Plugga Organisation och Ledarskap
- Dammsuga/ Diska

Ha en bra dag så hörs vi kanske senare under dagen..=)
Loove Malin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0