Titt ut

God Kväll på er =)

Jaha min vänner nu är även onsdagen avklarad =) och det har faktiskt varit en bra dag förrutom min mage som fortfarande håller på att bråka med mig...=/ Tråkigt är det faktiskt..

Men idag har jag varit i skolan mellan 10.15-16.00 och sen var det hem och vika klart tvätt och sen var det upp på gympa vid 17.00 för att förbereda inför träningen=)
Vid 19.30 slutade träningen och jag och en dam gick upp till våra föreningsskåp för att sortera ut dräkter som vi inte använder längre och tur var det för guuuud vilken plats det blev till de nya och de andra dräkterna=) hade aldrig anat att det skulle bli så rymligt..=) Killarnas linnen och shorts är också kvar i skåpen såklart=) De är ju ett par riktiga godingar allihopa!
Sen var det litet samtal men några av ledarna, och sen skjutsade Crisse hem mig...
Sprang in för att TOP MODEL hade börjat och jag får ju inte missa ett enda avsnitt då blir jag arg=/
Jag har även hunnit ha ett gräl med Henke idag också typiskt..=/ Tråkigt men det är väl "löst" nu antar jag..
När Henke körde till jobbet åkte jag med för att hämta Pappas bil=) ska låna den till Växjö imon=)
Det kommer bli sån underbar dag imorgonen det känner jag på mig=)
Jo jag kom hem från Mamma för ca 20 minuter sedan och jag hittade ingen katt är hemma, Rambo var försvunnen=/ Letade överallt i alla skåp och under soffan, sängen inne i badrummet ja överallt men kunde inte hitta honom.
Började få lite lätt PANIK och ringde till Henke för att se om han visste, men han var hur lugn som helst och sa bara "Har du kollar i min arbetargarderob?" Jag svarar nej det har jag inte, går in i sovrummet och öppnar dörren till garderoben och där springen Katten Rambo ut=) hihii jaa man undrar egentligen vad man har i huvudet..=) haha!

Nehe kära vänner nu är det nog dags för Lilla Jag att sova... Sov Gott och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0