TV tittande med en sovande Becka

God Kväll eller vad man ska säga =)

Kl är nu 18.32 och jag sitter och tittar på TV och klickar lite på datan=) Becka ligger och sover i soffan.. Tröttis kanske? hih
Jag började med läxan i Svenskan där vi skulle skriva argument för och emot 5 olika saker och sen ska vi förbereda oss att redovisa detta imon.. PANIIIIIK MALIN...Jag fattar inte riktigt vad jag ska skriva, men det kommer väl=/ har jag tur kanske hon inte är i skolan imon, men usch vad jag känner mig elak då.
Vid 20.00 är det TOP MODELL och det är ju såå himla bra=) Så jag får faktiskt se till att göra läxan klar nu så att jag slipper tänka på den sen, då blir det bara PANIK OCH ÅNGEST..och det orkar jag inte med just nu. Vill bara ta det lugnt och ha allting färdigt=) Älsklingen är i Vislanda hos sin Kusin han skulle visst hämta några filmer där. Sen ska han jobbat inatt..=( En natt utan honom igen, usch vad tråkigt och kallt det är under täcket när han inte är där..=/ Men men det får gå i alla fall och det är väl ingen skillnad mot tidigare gånger=)


Jag skriver mer sen ikväll innan jag går och lägger mig!
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0