Väntar på bussen!

Nu sitter jag vid en data och väntar på att kl ska slå 14.40 så att jag kan gå till bussen..
Jag slutade för ca 15 minuter sedan men var tvungen att skriva ut lite lappar till mina och crisses busungar!
Det blir ingen gympa idag för min del, ska hem nu och kurera mig riktigt, dricka honungsvatten och sen ska jag äta frukt och god mat=) Ska nog handla lite som jag kan äta!! Hihi men vet inte riktigt vad jag är sugen på=/
Det blir nog ingen skola imon för min del, eller får kolla med herr febertermómeter först kanske=) hihi
Saknar min Baby<3 Vill ha dig hos mig nu även ifall du var elak mot mig idag på morgonen..=/ Dumma dig..
Älskar dig HenkiiiSpenkii..<3
Malin ska äntligen få ta det lite lugnt.. Åhh vad jag är värd det...=)
Ha en bra dag och Puss på er..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0