Alone Again

Jaha då var man själv igen!

Älsklingen körde för ca 30 minuter sen för att jobba =( så nu är jag ensam..
Jag har diskat, plockat undan och skickat iväg ett mail på hotmail till alla ledare i föreningen =) Duktigt av mig..

Dagen har varit ganska bra, men har så himla ont i magen =/ Vet inte varför??
Men jag har varit i skolan från 10.15 och pratat Dag X mässan, sen hade jag konferens och reception och då redovisade vi vårt hotellbesök..=) Gick ganska bra i alla fall..
Sen hade jag svenska och skrev klart en debatt artikel =) Blev ganska bra den också, kunde säkert ha blivit bättre =)
Sen hade vi idrott och då var vi i ishallen och åkte skridskor, mycket roligt =) Och sist med inte minst engelska där vi hade debatt vilket var det dåligaste och svåraste på hela dagen =/ synd att det blev som det blev...Men men får vara glad för det ändå =)
Efter skolan körde jag hem till gubben som precis hade vaknat =) Puss på Dig <3
Sen hade jag mina flickor på folkhögskolan mellan 17.30 till 19.30 och efter det åkte vi upp till Jesper och Becka och tittade på Top Model =) Mycket roligt <3 Becka du är så underbar =)

Så nu ska jag snart gå och lägga mig för imon kommer det bli roligt det vet jag redan nu =) Men det skriver jag om imorgon =) Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0