Alone in School

Jaha nu är kl 12.00 PRICK och jag sitter i skolan och ska vänta i 50 minuter till innan jag kan få åka hem=(
Jag kan berätta lite vad jag har gjort idag =) Än så länge!
Började kl 8.00 med Naturkunskap då tittade vi på en film om energikällor m.m den var faktiskt bra och lätt att ta till sig. =)
Sen fick vi arbeta lite med vårt egna arbete och då ska jag skriva om Vattenkraft =) Går ganska bra i alla fall. + VÅR SKYLTNING BLEV KLAR I SKOLAN IDAG =) Tack Thilda och Janna för den sista delen det blev kanon =)
Sen vid 9.30 hade jag elevrådsstyrelse möte innan årsmötet skulle börja vid kl 10.00.
Eftersom vi är några som är treor får inte vi vara kvar längre och då måste vi välja en ny styrelsen och berätta lite vad vi har gjort under förgående år med mera och det gick jätte bra, helt över mina förväntningar =).
Jag har precis skrivit klart protokollet så nu ska jag bara skriva ut det och ge till justerarna så att de kan läsa igenom det=) Hoppas att det blev bra..
Sen nu gör jag ingeting funderar faktiskt på att plugga lite på Naturkunskapen eller Konferens och Reception som jag har prov i nästa vecka..=) Usch vad det blev jobbigt nu men men ta nya tag och se på den ljusa sidan, när du väl är klar med det ena går det lättare att bli klar med det andra =)
När jag kommer hem ska jag nog äta lite middag sen ska jag och Älsklingen städa, eller jag ska städa =) Sen ska vi ta ut katten för första gången =)  Här är han liten =) Min Ramboo Bamboo Buuu<3
Ja ni nu har ni sett honom också =)
Men men ni får ha en trevlig dag så skriver jag kanske senare ikväll eller nått!

Kommentarer
Postat av: janna

så lite så med skyltningen:) bilder finns i min bdb, ska gå att kopiera dem om du vill ha dem:)

2009-01-31 @ 16:07:35
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0