Breakfast

God Morgon på er allesammans!!

Jag har precis fått i mig tcå mackor, och ett glas juice så nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe =)
Vid 9.30 ska jag gå ut till bilen för att köra mot skolan, börjar kl 10.15 =) Bra dag än sålänge..

Hittar inte min hårborste så det måste jag handla idag.. =/ så tråkigt när det ska försvinna, men vem tappar bort sin hårborste..??

Jag ska ju hinna borsta tänderna och kolla så att katten har mat och att jag har stängt av kaffekanan =)
Älsklingen ligger och sover så sött så..=)

Dagsplanering Onsdag

1. Köra till skolan 9.30
2. Lektioner från 10.15 - 16.00
3. Köra hem, är hemma vid ca 16.30
4. 17.30 Gympa med mina tjejer
5. 20.00 TOP MODEL (MÅSTE MÅSTE)
6. Skriva lite på mitt naturkunskap om Vattenkraft =) Roligt och intressant faktiskt =)

Nehe kära vänner nu ska jag dra mig tillbaka och dricka mitt kaffe och lyssna på någon (jävla) grävmaskin som härjar här utanför =/ ÅHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0