Dagsplanering Måndag

Hej igen!

Idag har jag gjort en liten dagsplanering för att hinna med det jag ska =)
 
Så här ser min dagsplanering ut;

1. Navet föreläsning 12.45-14.30
2. Slutar skolan 14.30 köra hem, är hemma vid ca 15.00
3. Vid 16.00 Emilias Gympa fram till 17.00
4. Vid 17.15 Min egna gympa med Crisse till 18.15
5. Mamma kommer 18.30-19.00 för att lära mig att göra såser =)
6. Fixa med redovisningskort i Konferens och Reception redovisningen på onsdag.
7. Lägga Ansiktsmask
8. Diska och städa undan lite

Ungefär så här ser min dag ut =) Sen kommer det alltid att komma upp några fler saker innan det är läggdags!
Men men jag skriver mer sen när jag hinner, det blir nog framåt kvällen där någon gång=)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0