Första Inlägget

Hej på er!


Nu har jag också skapat en blogg =)
Med det första inlägget ska jag väl skriva lite om mig själv...

Mitt namn är Malin Oscarsson och går sista året på Handelsprogrammet i Alvesta..
Jag är en glad och sprallig tjej i mina bästa år =) Bor tillsammans med min sambo och vår katt Rambo.. (Bra namn eller? hihi )
På fritiden håller jag på med gymnastik, jag är ledare för två grupper och det är verkligen jätte roligt..
Vad kan man skriva mer på sitt första inlägg? hm..
Men men hoppas ni alla får en trevlig dag med mycket glada miner och lekfulla skratt=)
Besök gärna fler gånger, kommer att skriva fler inlägg när jag har tid till att..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0