God Morgon

Allihopa!
Nu har jag varit vaken i ca 45 minuter och jag har hunnit med att duscha, äta frukost och nästan klätt på mig =)
Idag börjar jag vid 10.20 och då har jag bild, sen vid 11.00 ska jag bli intervjuad av skolinspektionen för de kommer till Alvesta Gymnasium.

Eftersom jag gjorde en dagsplanering för igår så tänkte jag att jag skulle göra det även idag..

Såhär kommer den att se ut för dagen;

1. Skola mellan 10.20-16.00 (om engelskan är inställd blir det ca 45 minuter tidigare.)
2. Komma hem och ringa till Mamma för hon skulle ju hjälpt mig med att göra sås igår men det blev ingen så hon kommer idag istället.
3. Göra Manus korten till redovisningen i Konferens & Reception.....ETT MÅSTE IDAG.
4. Kolla på Top Model på 3:an ett måste!
5. Hämta min Pappa i Alvesta vid 22.38
6. SOVA

Ja det var min dag, än sålänge kanske blir längre eller kortare=)
Nehe nu ska jag ta på mig mina kläder och sen ska jag sminka mig!
Sen vid 9.45 bär det av mot Alvesta och skolan...
Haa en bra dag så hörs vi senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0