Gympan är KLAR

Jaha nu har jag precis kommit hem från att ha haft två grupper i gympan =)
det gick bra men på den första var det bara 4 barn och på den sena var det 6 barn,
många måste vara sjuka fortfarande... usch tvii och blää jag har haft turen att inte drabbas...(Skönt)
Konstigt att det kan bryta ut så himla stort i lilla Grimslöv..
När jag kom hem från skolan vid 15.00 efter att jag hade lämnat tillbaka en film i vislanda hade Älsklingen diskat och plockat iordning lite i lägenheten (stolt blir man och glad när sådant händer)..=)
Nu ska jag snart börja laga lite mat, har bara ätit frukt och kex...Men nu får det bli hamburgare kanske eller jag vet inte riktigt??? Jag vet inte vad jag är sugen på, åhh sånt är så jobbigt, måste verkligen handla lite pasta och ris..=)
Men men snart ska jag och Älsklingen köra till Jesper och Becka och umgås, och sen ska Älsklingen jobba natt =( Usch gillar inte riktigt det, blir såå tomt i sängen när han är borta =( Vill ha honom nära mig....Såå att det blir varmt=)

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll så skriver jag imon igen, eller ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0