Hemma Hos Ann-Sofie

Heej på er!

Det blev inget med mamma ikväll heller för hon hade varit hemma från jobbet idag för hon mådde illa..=( Tråkigt men hon får inte komma hem till mig då...
Sen smsade Ann-Sofie mig och frågade om vi ville ha middag=) Och det ville vi såklart, så efter att jag kom hem från skolan körde jag och Älsklingen direkt till Vislanda och till Ann-Sofie och åt falukorv med makaroner..(Mmmm) Tack Hjärtat!! <3

Sen blir det att köra hem lite senare men just nu tittarvi på film, och äter lite snacks med godis =)
Handboll ikväll också, måste bara se och hinner även kolla på Top Model som är ett måste =)
Sen åker Henke iväg för att jobba och då blir jag själv men Älsklingen köpte en choklad kaka som jag ska ha när jag är själv sen.. (Mums)
Nehe nu ska jag tittapå film, men jag skriver mer sen=) ha en bra kväll tills dess =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0