Intervjun KLAR

Jaha då har man klarat av intervjun med Skolinspektionen, så nu sitter jag vid datorn och skriver lite =)
Kollar även på min Bilddagbok, vill du se mig där så gå in på
iloveyouhenke..
Vid 12.40 har jag Naturkunskap och då ska vi exprimentera =/ Gillar inte sånt egentligen, men ska försöka=) 
Om man bara ha viljan att göra det så går det såklart =)
Sen efter det har jag svenska fram till 14.40 sen slutar jag =) Jag har ingen mentorstid och ingen engelska, läraren är hemma med sjukt barn.. Tråkigt för honom men roligt för mig =) Eller lite, men behöver ju skriva ner lite stödord till vår debatt som vi ska ha imorgon.. Det vi ska debattera för är att media inte påverkar oss (sjukt jag vet)...
Jag är tycker ju ATT MEDIA PÅVERKAR OSS.. Tänk vad man gör mycket just nu media skriver det...=/ Helt sjukt..
Men men vi ska försöka vända det så att det blir emot...Det är verkligen jätte svårt, men det kanske kommer då vi har debatten.. Usch jag vill egentligen inte.. Men men får försöka gå igenom det ändå som tur är har jag Thilda och Mimmie med mig. Joanna också..=) Ni måste bara vara med..<3

Delar av dagsplaneringen är avklarad.. Intervjun är klar, jag är i skolan...På god väg i alla fall =)

Hörs senare ha det bra så länge =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0