Torsdag

Igår orkade jag inte sätta mig och blogga efter att Älsklingen hade åkt så det får bli ett långt inlägg idag istället =)

Igår hade vi projekt hela dagen och då åkte jag och Thilda till stan för att hämta kläder till en skyltning som vi skulle göra i skolan. Vi lånade kläder från AIMA =) Det gick bra men servicen kunde ha varit bättre =/
Sen köpte jag brun utan sol spray vilket var urkasst, aldrig mer något sådant, nu gäller bara solning på solarie =)
Provade det igår och då såg det ganska bra ut men idag på morgonen var det en förtvivlan att se mig själv i spegeln som ett MIFFO =/ Usch tvii och blääää =(
Jag kom hem vid halv fyra tiden och då hade älsklingen gjort middag till mig vilken underbar pojke jag har =)
Sen körde jag hem till mamma och pappa och hälsade på, fick med mig en gardinstång, dataväska och godis som pappa hade köpt på vägen hem från Norge =) Thanks Dad =)

Sen åkte jag hem till Älsklingen och Rambo och pluggade lite, sen körde jag hem till Jesper och Becka och snackade lite skit med henne =) Mycket trevligt =)
Vid tjugo över åtta åkte jag hem igen och duschade, sprayade mig med brun utan sol och sen vid tjugo i tio åkte Älsklingen till Vislanda för att börja jobba =) Så då blev man själv igen och då satt jag vid datorn en stund men sen gick jag och la mig =) Sov jätte gott inatt, med katten bredvid mig som gosade jätte mycket =) Då är han snäll =)

Det var min dag igår =)

Här kommer min dagsplanering för idag ;
- Dammsuga lägenheten
- Tvätta
- Tömma kattlåda
- Plocka undan överallt
- Bädda sängen
- Laga Mat
- Slänga papper och kartonger
- Tanka
- Ta ut katten för första gången
- Plugga
- Träna eller ut och gå
- Let's Dance vid 20.00

Men men får se hur mkt jag hinner med idag, men hoppas på att jag hinner med =)
Ha en bra dag sålänge =)


Kommentarer
Postat av: janna

tjänna snygging;) länkar till daj;)

2009-01-30 @ 09:01:01
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0