Byråer är finast tillsammans!

Hej alla glada och roliga läsare!

När jag och min sambo var på IKEA hittade vi två byråer i svart som vi tyckte skulle passa perfekt i sovrummet.
Jag hade redan varit inne på hemsidan och tittat tidigare och hade fastnat för dessa. Vi valde två stycken.
Jag tycker att det är finare att ha två byråer bredvid varandra än en som står som ett ensamt träd i skogen.
I denna byrån är det fem lådor som är i olika storlekar och man kan förvara det mesta. Vi valde att ha lite av våra kläder där i så som underkläder, linnen, t-shirts och vissa byxor som vi inte ville ha hängande.
Det får plats mycket i lådorna men efter ett tag så vet jag att allt kommer ligga huller om buller igen..=/ tyvärr är det så!
De kostade 449 kr/ st och det var faktiskt ganska billigt, men som många andra säger och som vi också har konstaterat så är IKEA möbler ett helvete att få ihop på ett bra sätt. Antingen är skruvar och spikar för litet antal eller så går det sönder efter en stund eller ett tag. Men vi valde att gå på det billiga alternativet och eftersom vi inte är så ekonomiska av oss så var detta vårt val. IKEA är ett bra företag och jag ville ge Ingvar ett stort tack för det han har åstadkommit under sina år. Utan IKEA inget Sverige så tänker jag när jag hör ordet IKEA.
Men men tillbaka till byråerna, de är finast att ha två det ger mer fyllighet och mer inredningsanda i rummet.
På byråerna kan man lägga vad som helst egentligen, vi hade tänkt att ha en tv där senare men innan dess ska det finnas lite ljus, duk och en fin alarmklocka. Våra nattduksbord har gått sönder helt så vi får helt enkelt ha klockan där.
Men men nu vet ni lite vad som finns i vårt sovrum och det kommer bilder senare, min mamma har kameran just nu.
Byrån heter Kullen för er som är intresserade.=)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0