En ny dag och nya sysslor!

God morgon!

Jag vaknade vid 8.00 idag, vet inte varför... Jag börjar inte förrän vid 16.00 men tro fasen att jag ska vakna tidigt..
Blir så irriterad på mig själv, men jag kanske ska köra en runda till Alvesta, behöver ett nytt skriv block eftersom jag börjar skolan nästa onsdag.. Det är väl lika bra att ordna det nu, så slipper jag tänka på det sen.

Har precis läst tidningen om Hällevikslägret, gud vilka minnen jag får nu. Åh det var det roligaste jag visste..
Maten, kompisarna, gympan, friståendet och killarna.. Haha jag har haft så roligt under de åren jag var gymnast.
Jag kan tacka mormor som följde med oss, hon hjälpte till med maten i köket i flera år. Jag och min kusin sov hos henne ibland när vi inte ville sova i logementen och när vi hade hemlängtan. Hon hade världens minsta rum och i det rummet fanns det en säng, inget mer fick plats.. Det var faktiskt riktigt mysigt.
Postutdelningen den var ju också rolig, man stod där nere förväntansfull för att höra sitt namn ropas upp av Lägerchefen. Ibland fick man ett kort, ibland inget och ibland ett paket. Undrar om det var för att man hade varit duktig kanske?
Min kusin Mia är där nu och gymnastera, jag ska ner och titta på henne på lördag.. Det är en maffig uppvisning med massa hopp och dans. Det är som att se myrornas krig fast inget negativt utan det är massa gymnaster som ställer sig på en fotbollsplan och dansar så att det ser ut som det är en hög med myror.. =) Åh nästa år tror jag fasiken att jag ska åka ner dit och vara underledare. Det hade varit så himla roligt.=)

Nhe mina vänner, nu ska jag nog kolla runt lite på andra bloggar och sen ska jag nog boka en besiktning åt Henke!
Jag ska även köpa en liten lampa som vi ska byta, eller som vi måste byta innan besiktningen..
Vi hörs senare idag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0