Ett IKEA besök på lördag!

Hej alla goa och söta läsare =)

Jaa på lördag är det äntligen dags för en tripp till Älmhult och IKEA..
Vi har bestämt oss för tre nya möbler som ska in i lägenheten, ett vitrinskåp och två byråer i svart.
Byråerna ska vi ha i sovrummet och vitrinskåpet ska vi ha i Henkes "kontor", så var det tänkt i alla fall, men får se lite vad han säger om det..=)
Tänkte köpa hem lite småsaker också. Har så mycket planer för denna lägenheten men har inte riktigt hitta på vad ännu.
Det värsta är att det är en röd tapet i sovrummet och det funkar inte riktigt med att ha vitt till oss för på så sätt hade jag kunnat få det ljusare. Men men det får väl bli lite ljusa nyanser av andra färger. Just nu har vi ett påslakan som är ljusblått och blått som ska försöka göra rummet lite ljusare. Fönstret gör så att vi får in mycket ljus också för den delen men jag har planer på att jag kanske skulle försöka hänga upp några vita panel längder. Men mest av allt skulle jag vilja tapetsera om hela rummet i vitt och en fond vägg i brunt eller latte. Men det vill inte min sambo tyvärr.. =/ Tråkigt men men jag bor ju ihop med honom så det vore ju konstigt om jag bara gjorde som jag ville. Lampor står också väldigt högt på listan, men får ta detta först. Vi planerade först att ta ett rum i taget och se vad det var vi behövde så nu har vi tagit två istället. !

Men men nu ska jag snart börja storstäda ser ut som andra världskriget här..
Ha en bra dag hoppas det inte kommer åska för mycket.. ! Läskigt med åska..
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0