Fy tusikens vad jag är trött

Henke vaknade av klockan idag vid 5.50 men ingen av oss ville gå upp så vi låg kvar och det ringde en gång, två gånger och till sist ringde den för tredje gången då var kl. 06.30. Henke gick upp och fixad kaffe, eftersom jag bad honom att göra det.
Ni kommer väl ihåg att jag var tvungen att göra frukost till honom i går morse? .. Pay back time!
Så nu är jag lagom trött och har snart hällt i mig första koppen med kaffe..=) Mycket gott på morgonen!
Börjar jobba vid 7.30 och jobbar till 16.00, det är ganska tråkigt att jobba på en onsdag för det händer inget dessa dagarna.
Men det är väl bara att knipa igen och hoppas på det bästa..=)
Idag kanske jag inte hinner skriva några inlägg förrän ikväll för vi har några saker vi behöver göra efter jobbet, som skroten och sen fixa den andra bilen..!
Men ha en bra dag och solen ser ut att vara över oss idag, typiskt när man jobbar..!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0