God morgon sunshines!

Åhh vad det var lätt att komma upp idag även ifall jag snoozade i 10 minuter så kom jag upp i alla fall..
Henke låg kvar, jag hade ju lovat att göra frukost till honom, så han fick sova lite till..=) Men när frukosten var klar fick han faktiskt ta och hoppa upp.. Åt en lätt frukost och Henke åt inte av mackorna jag hade ställt fram utan av mina muffins istället, han gick på det by the way..=)
Vet ni varför jag är uppe såhär tidigt? Jag ska JOBBA såklart, jag börjar vid halv åtta sen slutar jag vid 1 ganska skönt faktiskt. Lönen kom idag också, eller jag ska kolla det nu, sen blir det nog till att borsta tänderna och om en kvart så måste jag gå..=)

Hoppas ni hade en fin kväll igår och att ni får en bra morgon!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0