God Morgon

Ojojo jag kan inte förstå varför jag är uppe så här tidigt på en ledig dag, varför kan man inte sova just när man är ledig men när man ska upp tidigt och jobba då vill man gärna ligga kvar i sängen fram till middag. Men men, har precis gjort lite kaffe så snart ska jag sätta mig vid tv:n och kolla klart på Harry Potter 1 som jag inte tittade klart på igår.
Henke skulle gå och lägga sig, och jag ville ju inte att han skulle ligga i sängen själv så jag gick också och la mig..=)
Idag på morgonen vet jag inte riktigt vad det var med honom, han tänkte precis gå när jag kom på att jag inte hade fått en hej-då-puss så jag skrek HEJ DÅ, och då kom han in i sovrummet med ett leende på läpparna och säger hej då, sen får jag min puss..=) Hihi! Man ska inte ge sig..!
Idag ska jag hem till mina föräldrar, pappa ska ha tillbaka bilen för en stund, sen ska jag och mamma gå igenom allt som är mitt där hemma.. Mamma var bara hemma i en vecka till och då skulle vi försöka fixa det nu..
Lisa flyttar ju också snart, till Norrköping..=) Då finns det en anledning till att resa bort några dagar lite senare i år och hälsa på henne..=) Mamma och pappa är i Enköping och jag är kvar i SMÅLAND..! Kommer bli tomt, men då kanske man ska hjälpa morfar lite och försöka få tillbaka kontakten med honom.. Träffar inte honom så ofta nu så det skulle vara roligt.
Men men nu ska jag titta på Harry Potter och sen ska jag nog duscha, eller så ringer jag till mamma och pappa och säger att jag kommer snart.. Men de är nog inte vakna ännu..=) Hahha!!
Ha en skön dag! Skriver kanske mer ikväll!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0