Grillning hos Farmor och Farfar!

Hejsan på er!
Det blev inga fler inlägg igår, men jag får skriva ett nu istället. Har jobbat hela morgonen fram till kvart i ett för sen var jag tvungen att köra och besiktga bilen år Henkeboy=) och den gick igenom vilket var tur och bra för den delen!

Jag har precis duschat och bytt om=) Har lite finare kläder på mig till ikväll hade jag tänkt, då jag ska först till Värdshuset i Grimslöv där Henkes farmor bjuder på mat, sen ska jag vidare till min farmor och farfar och äta lite grillat..
Vet inte hur jag ska orka, men får väl hoppa och studsa på vägen så kanske jag kan äta mer..=)

Henke spelar dator, Becka läser en bok som jag fick av mina föräldrar för några dagar sedan, där mamma hade skrivit om mig och min födelse..=) Hur kul är inte det? Jag tycker i alla fall att det är skit kul..=) Jesper sitter och kolla på Henke när han spelar..=)

Nehe nu ska jag ta en snabb cigg sen ska jag fixa lite kaffe..=) Kanske bara till mig eller till de andra också!
Ha en skön kväll..=)
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0