Har precis kommit hem från päronen!

Hejsan!!
Jag har precis kommit hem från päronen efter att ha varit där i ca 2.5 timme. Först fick jag en kopp kaffe och sen började jag med att gå igenom mitt gamla rum, tog ner några tavlor som jag ville ha med hem till mitt. Många bilder var på mig när jag var liten och det är ju alltid kul..=) Sen gick vi igenom lite lådor och block som jag har skrivit mycket i om mina gamla kärlekar, ganska roligt..=) Haha! Just nu sitter jag här med vår lille katt i knät.. Han sover gott än så länge men han vaknar nog snart och vill gå ut eller äta..
Fick med mig lite sockerkaksformar och pepparkaksformar så till jul blir det pepparkaksbakning här hemma..=)
Men jag får nog ta och ta tag i kassarna som jag fick hem så inte Henke får panik på mig och alla mina saker som "skräpar" överallt om jag ska förklara det med hans ord..
Hoppas ni ha en bra dag, skriver mer senare kanske!! Kameran glömde jag såklart..!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0