Hemma igen, efter att ha varit ute och flängt!

Jaa go kväll på er, nu sitter jag vid datorn och jag är hemma igen..
Jag och Henke har varit och försökt hitta ett fjäderben på skroten utanför Växjö tillsammans med Jeppo..
Men det var ingen lycka där inte, så vi åkte till MAX åt lite onyttig mat och sen hem till Jesper för att fixa lite med bilen och musikanläggningen. Gick mycket bra och jag hjälpte till, blev ganska smutsig men jag tycker att det hör till..=)
Men nu blir det till att sitta framför tv:n en timme eller nått och sen bums i säng, ska upp vid sex i morgon och göra lite frukost till mig och Henkispenki..=) Lovat honom det, typiskt men jag hoppas att jag är lika pigg imon som jag var idag!
Hoppas ni har haft en skön dag.
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0