Home sweet home

Go kväll på er!

Jag och Henke kom precis hem från vår lilla tripp till växjö.. Hämtade benet där som Henke skulle fixa i verkstaden..
Det tog ganska lång tid, men jag spelade lite kort med Becka sen snackade vi lite, körde ner till affären och köpte godis och ciggaretter. Jag är helt slutkörd idag, orkar verkligen ingenting, har ont i ögon och huvud. Vet inte varför? Har ni någon idé om vad det kan vara?

Nehe nu ska jag titta lite på tv sen blir det nog sängen för mig, imon ska det tvättas och köpas lampa till bilen innan vi måste köra till besiktningen..=) Min pappa har lånat ut sin bil till oss nu i några veckor så nu är det så skönt att äntligen få tillbaka vår lilla pärla..=)
Ha en skön afton!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0