Kärleksweekend var underbart

Hej alla goa läsare!!

Är hemma från en underbar och otroligt lyckad kärleksweekend..=) Jag tror inte det kunde ha blivit bättre..

På fredagen började färden mot Erikslund Hotell utanför Ängelholm. Jag och Henke åt lite frukost och packade ner det sista innan vi skulle köra, klockan var runt 9.00.. Vi förberedde naturligtvis färden med att ta med några skivor som jag bara var tvungen att ha med mig, och några skivor som Henke gillar också såklart=)
Vi körde genom Alvesta-Ljungby (tydligen), Halmstad och sen vidare till Ängelholm via E6. Det tog ca 2, 5 timme att komma dit så vi var en halvtimme tidiga, men det gjorde inte så mycket för rummet var ändå klart, lyx..=)

När vi hade checkat in gick vi upp till rummet och checkade läget och det stod 3-4 vaser med två rosor i, i badrummet låg det tre rosor i små "lyktor" och vid fönstret stod det en hink med moserat vin, två glas och en frukt och choklad korg som vi fick..=) Chokladen smakade peck men det gick ingen nöd på oss. Hämtade väskan i bilen, tog en cigg och sen gick vi upp igen för att byta om och chilla lite innan vi skulle äta lunch på Wärdshuset som låg några meter bort.. Det blev hamburgetallrik som var gigantisk.. Helt otroligt, kunde inte äta upp halva, och pommesen var hur stora som helst..
Efter lunchen blev vi ganska trötta så vi gick upp till rummet och tog på oss våra morgonrockar och Henke korkade upp vinet och sen var det pladask ner i sängen och mysa och titta på tv.. Det var en helt otrolig kväll och helt underbart att bara vara vi två och kunna ta det lugnt för en gångs skull..=) Det mest komiska var att vi somnade vid 5-tiden och sen vaknade vi igen vid tio över åtta och då kom vi på att snålvatten och jäkelskap hade börjat så det var bara på med tv:n igen..=) Roligt hade vi i alla fall..=) Sen somnade vi igen vid 12 tiden..=)

Lördagen började mycket bra, frukosten fick vi på rummet.. Sen tog vi på oss kläder och började färden mot Ängelholm för att se staden och strosa lite på gatorna..=) Mycket trevligt. Tog den dyraste coca-colan i världen, 23 spänn för 24 cl.. Helt sjukt.. Shoppade lite också, Henke köpte två vita linnen (väldigt sexig är han) och ett par badshorts som var otroligt fina, jag fick en plånbok och två nagellack helt gratis, kassörskan slog av halva priset på allt, vilket vi inte sa något emot utan vi gick direkt till bilen och körde tillbaka till hotellet..=) När vi var framme vid hotellet beställde vi två öl och satte oss ute på en bänk och pratade lite om våra liv, rökte och läste tidningen, blev 2-3 öl till och sen var man lite snurrig allt.. Hahah inte bra att dricka alkohol när man inte har ätit så mycket. Gick upp på rummet igen och bytte om till badkläder, tänkte att vi kanske skulle basta, men först skulle jag sola men solariet var nog lite gammalt.. Brändes som fan efter bara några minuter och det brukar det inte göra när jag solar hemma.. Men men solade en stund sen gick vi till bastun och satt där inne i 2-3 minuter, sen blev jag uttråkad och ville gå och duscha och sen äta..=)
Vi avslutade kvällen med middag och efterrätt på restaurangen och sen lite tv-tittande innan vi slocknade vid 10 tiden..

Söndagen vaknade jag vid halv åtta, konstigt att man inte kan sova länge på hotell.. Även ifall täcket och kuddarna är så sköna.. Åt en frukost och sen packade vi ihop oss och begav oss till Hässleholm för att hämta Henkes syster..=)
Ja, vad kan man säga det har varit en helt underbar helg tillsammans med min älskade man och vi har gjort något tillsammans som vi inte har gjort på länge..=) Vi har njutat av varenda minut och detta kan jag verkligen rekommendera alla par..=) Det är guld värt med lite semester och att bara få njuta av varandras sällskap utan en massa andra runt omrking..=) Tack Älskling på denna underbara resa, det blir en utomlandssemester nästa år..=) Hoppas på det.!

Ha en skön kväll allesammans!