Kärleksweekend!

Heej på er!

Vet att det är dålig uppdatering av mig, men det har varit ganska mycket jobb nu på sistone och har inte riktigt haft tid eller motivation att skriva något... Men det kommer bli ändring på det nu..!

Imorgon åker jag och min sambo till Ängelholm, eller starx utanför till ett hotell och spa..=) Jag fick det i studentpresent av honom, väldigt mysigt.. Gick in på deras hemsida och kollade, och tydligen ska det finnas moserat vin, rosor och på lördag morgon får vi frukosten serverad på rummet, hur lyxit är inte det? Haha! Jag älskar Henrik..<3

Så där kommer jag befinna mig under helgen, kommer hem på söndag, men vet inte riktigt när..=)
Detta kommer verkligen bli hur mysigt som helst, bara vi två och vi får ta hand om varandra prata om allt och alla..=)
Sitta i bubbelpoolen eller i bastun och bara ta det lugnt, kanske med en kall öl också, vore inte helt fel ändå.
Jag har fortfarande inte fått tillbaka min kamera av mamma, men jag hoppas jag får den snart..
Hade gärna velat ta med den, men hon är i Skeppevik med pappa och fixar och donar innan försäljningen.. =/ Tråkigt mitt andra hem ska säljas.. Inte kul alls..

Lägger in en bild på mig och min söta Älskling Henrik..<3



Är han inte för söt min lille Prins.. <3
Ha en skön kväll allesammans!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0