När lönen kommer, försvinner den igen!

JAA jag har fått min lön men det var inte alls så mycket som jag trodde det skulle vara efter alla timmar jag har jobbat..
Konstigt men men, så är det i livet.
I alla fall, när jag kom hem fick jag betala 4 räkningar och de var inte så billiga det kan jag lova för halva lönen är borta nu.
Så när lönen kommer, försvinner den lika snabbt igen.. Men så är det ju när man bor i egen lägenhet.. =)
Det är bara att rycka på axlarna och ta nya tag.. Jobbade över idag med, hann inte riktigt att få upp alla varorna men nu är de uppe och jag har hjälpt chefen med lite filmer också.. =) Kom inga intressanta tycker jag i alla fall..
Men men nu ska jag köra mig två mackor och dricka lite kaffe sen ska jag sätta mig och vänta på Henke..=)
Vet inte alls vad som händer idag??

Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0