Snart börjar man skolan igen!

Jaa jag har inte fattat det förrän nu att jag ska sätta mig i skolbänken igen efter flera flera år i bänken innan.
Börjar redan den 5 augusti, det är helt otroligt.. Ska börja läsa försäljning och entrepenörskap i Alvesta på Komvux..
Det kommer nog bli roligt, kommer ju gå tillsammans med tre av mina klasskompisar från gymnasietiden, vilket kommer bli kanon, hoppas jag..=) Kommer vara på samma skolan som jag har gått innan, vilket känns lite dumt, men men är bara i skolan på måndagar och onsdagar, de andra dagarna kommer jag läsa lite, jobba och ha min gympa grupp.
Jag kommer ha en härligt tjejgäng och det kommer bli så kul..=)
Jag vet inte riktigt vad jag blir efter denna utbildning men det får jag väl reda på sen, jag har ju läst handel i tre år och detta är som en uppföljning och en mer djupgående utbildning. Så jag hoppas att det kommer bli bra och roligt..=)
Beställde studiehjälp idag också så de papprerna kommer om en vecka, lite typiskt men men.. Kommer få 2400 i månaden och sen måste jag jobba ihjäl mig för att hjälpa till här hemma med alla räkningar som vi har..Men jag och Henke är ju ett sånt bra team så det kommer gå bra, sen kan man ju alltid fråga om hjälp av föräldrarna..=) Hihi
Men men nu ska jag kolla på första Harry Potter, var och köpte den innan, ska försöka samla alla filmerna nu varje helg..! Sen måsta man ju bara se den nya Harry Potter har hört att den är bra.. Några andra som tycker att den är bra/ dålig?
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0