Varit i stan en runda!

Hejsan på er =)

Jag har varit i stan en runda nu på eftermiddagen, det gick snabbt men jag behövde ju verkligen ett par jeans..=)
Så det blev ett par denim mörkblå jeans och ett svart baslinne som är bra att ha under tunikor och lite så..
Jag tyckte faktiskt att jag var duktig för jeansen kostade bara 299 och linnet 99, jag var ju på Gina Tricot såklart, där jag har praktiserat innan så jag träffade Sandra där som jag jobbade med innan och det var riktigt roligt att träffa henne faktiskt och prata lite..=) Saknar alla morgon mötena..

Men snart ska jag nog gå ut och ta en cigg och dricka lite vatten är jätte varm, känns nästan lite som om jag har stressat.. Men det har jag ju inte, hann ju till stan innan butikerna stängde vi sex sen kom jag iväg redan efter 20 minuter i butiken..=)
Grattis till mig, så snabbt har jag nog aldrig shoppat..
Hoppas allt är bra med er..
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0