Vilket vackert men svin varmt väder!

Jaa guuuud jag tror jag döör av värmeslag, vilket slag mot ansiktet det är att komma ut, eller det räcker med att sitta vid ett fönster så börjar svetten rinna ner från pannan. Vad ska man egentligen göra en sådan här dag?
Jag och min kusin hade tänkt att åka in till stan och det tror jag att vi ska..=) Jag kommer gå längs skuggan.
Det blir nog till att bada också ikväll, får inte bada nacken bara, har precis tatuerat mig där så det vore inte så smart.
Det kan ju bli infekterat och det vill jag ju inte.
I stan ska jag shoppa lite byxor, linnen och lite t-shirts. Kanske någon väska, smink och lite inredningsprylar..
Ska även kolla och ta kort på olika krukor som jag har lovat..=)

Men men nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig ute och röka..=) Ha en bra dag!
Loove/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0