Zumba fitness!

Hej på er igen!!

Jag har varit och köpt en lampa nu, kostade 9 kr.. Det var en liten liten lampa det ska ni har klart för er..=) Haha!
När jag gick dit tänkte jag, "den är säkert jätte dyr" men när jag frågade honom om han hade sådana lampor sa han ja det har jag, den kostar 9 kr.. Haha det enda jag tänkte var weeiii, det hade jag till och med kontant.. Brukar inte har kontanter..!

När jag kom hem sen tog jag en cigg och sen satte jag igång tv:n, där visade dem ett dans program som heter Zumba Fitness och du dansar till dig en slimmad kropp, helt fantastiskt.. Jag måste bara ha den, jag älskar att dansa..!
Visst det kanske inte fungerar men det är en rolig sak och det man måste göra är ju att äta rätt också såklart..
Inget godis, kakor eller läsk några månader framöver.. Ska försöka i alla fall.. Det kostar 698 kr med frakt och porto och det var inte så farligt egentligen, men jag får alltid sån ångest. Vet inte om jag kommer att använda det och sen vill jag få lite råd av Henke innan jag beställer det. Men det verkar vara hur roligt som helst och inte alls svårt=) Är det någon som har provat den? I så fall kan ni maila mig: [email protected].

Ha en skön dag, här skiner solen just nu, så det kanske blir att man lägger sig ute en liten stund, eller sitter på trappen!
Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: frida

Har också tänkt på zumba, låter askul:) men man ahr ju sina tankar om det fungerar;)

2009-08-21 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0