En uppdatering kanske?

Jaa det var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu så jag får faktiskt ta och göra det=)
Midsommar i sommarstugan var KANON, drack, åt god mat, lekte, badade och bara myste som fan=)
Vilken midsommar alltså, den var nog bättre än förra året till och med.

Jag har börjat "sommarjobba" också, fast jag har jobbat där ett år nu, men nu är det sommarjobb som gäller för hela slanten..=) Mycket roligt, vi är ett riktigt härligt gäng också vilket gör det ännu bättre!

Jaa vad ska jag mer skriva, i veckan har jag jobbat och solat, badat och haft vattenkrig med Bästis och Becka L, vilket var skit skoj=)
Imorgon blir det till att jobba mellan 16.00-20.15 och sen ska jag hämta min syster i Växjö på stationen..!
På fredag blir det en heldag med Världens Bästa Ann-Sofie.. Vi ska även tatuera oss nästa tisdag, mycket roligt det också är lite nervös bara, blir lätt svimfärdig av det och sist var det nära på att jag gjorde det, vilket inte är så himla kul.
I helgen är det konfirmation för min kusin, tänk var tiden går fort, han är redan 15 år och moppekille kanske det blir av han!  Haha!

Idag är det förresten 3 år och 8 månader sen jag och Henke blev tillsammans..=) Grattis till oss!
Ikväll ska jag ta det lugnt och Henke ska jobba natt så det blir till att sova ensam, =( Lite tråkigt är det faktiskt..
Imorgon ska jag glassa i solen och steka som fasiken, åhh vad härligt..

Nehe nu har ni fått en uppdatering och jag slänger väl med en bild från midsommar också..=)



Ha en fortsatt härlig kväll i det fina vädret..=)
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0