Grattis på födelsedagen!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SYSTER!

Idag fyller min lillasyster 16 år..=) hihi hon börjar bli stor, hon har till och med växt ifrån mig nu, inte bra det inte! =)
Haha just nu sitter jag i skolan och väntar på att bilden ska börja, jag håller på med ett självporträtt, gick inte så bra igår så jag hoppas det går bättre idag..=)
Efter skolan ska jag hem och om jag hinner blir det en runda till stan med Babe om han nu vill, han vet inget ännu!!
Ikväll händer inte så mkt så det är bara till att ta det lugnt och städa lägenheten och tvätta lite också, hela vårt sovrum är fyllt av kläder just nu.. Men idag får det bli ändring på det..=) haha!
Hoppas ni har det fint, för det har jag just nu i alla fall, skulle bli sämre väder senare under dagen, inte kul alls.
Men ha en bra dag!!
Loove/Malin

Min syster yster!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0