Kommer bli en inredningsblogg!

Heej alla solbruna där!

Jag har kommit fram till att denna bloggen kommer jag att använda som en inrednings blogg, där ni kommer få se bilder på sådant som både är modernt och som jag tycker är fint att ha i rummet, lägenheten eller till huset.
Jag tror att det finns många som tycker och känner precis som jag men jag vill försöka förmedla intresset för inredning på ett annat sätt. Det behöver inte alls bara vara svarta och vita möbler, lampor eller vad som helst utan jag kommer att använda olika färger, former och möblemang och annat som varje person kanske gillar..
Eftersom jag brinner för inredning så tänkte jag att jag skulle skriva om lite olika slags möbler som alla gillar..
Eller i alla fall försöka, det kommer bli mer bilder och mer information om olika slags inredningsprylar. Jag hoppas att detta kanske intresserar många och jag kommer snart börja med detta så fort jag har kommit fram till vilken möbel eller pryl som intresserar både mig och kanske er läsare..=) Är det inte en bra idé..?

I alla fall ha en trevlig dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0