Puuh!

Hejsan!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, vaknade ganska tidigt. Klockan var kanske 09.20 tyckte att det kanske skulle vara bra att komma upp i tid och städa, tvätta och plocka undan lite. Solen skiner som vanligt, men idag är det även lite molnigt. Inte kul alls jag som hade tänkt dra till Vislandabadet med Emmafis och sola och bada, men vi tyckte att det inte var någon mening med det när det inte var allt för fint väder.
I eftermiddag blir det till att åka till Älmhult för att göra en tatuering i nacken..=) Kommer bli as bra hoppas jag i alla fall..
Åker dit med Ann-Sofie, Annelie och Jannica tror jag om det inte händer något annat i planerna..!
Ann-Sofie ska också göra en tatuering så jag är inte ensam om det, jag blir svimfärdig när jag tatuerar mig så denna gången hoppas jag på att det inte blir något av det. Vill gärna vara med hela tiden när han gör den.
Det är så läskigt, men ändå är det kul och intressant. Jag hade också gärnat velat måla så bra som de gör och kunna rita fritt på andra..=) Hahha!
Men men nu ska jag kolla om första maskinen tvätt är klar, sen blir det nog tre till om jag hinner..=) Har verkligen inga kläder!
Det blir nog att åka in till stan också senare i veckan för att kolla lite på den stora rean.
Kommer även lite information och bilder på krukor som jag hade tänkt att börja med i mitt inredningsbloggande!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0