Sjung om studentens lyckliga dar!

Jaa nu har jag tagit studenten..=) Kan knappt fatta det, allting har gått så himla fort och jag vet inte ens hur jag kommer att göra till hösten ännu, bara hoppas på ett jobb eller att jag kommer in på de utbildningar som jag har sökt..=)
Men vad hur ska man kunna planera det? Jag får helt enkelt köpa en kalender som räcker hela 2009 ut, har bara en som går till Juni, typiskt.
Min student var helt fantastisk och jag hade verkligen en hur bra dag som helst bland familj, släkt och vänner!
Jag måste ju säga tack till mina föräldrar som har hjälpt mig under alla mina skolår och framför allt körkortet och studenten..=) Jisses vilka föräldrar man har.!
Kommer nog en dag då jag får ställa upp för dem senare i livet.. I´ll be there!
Jaja men livet sägs börja efter studenten, och det verkar det faktiskt göra, men jag känner mig som en outsider just nu, vet inte varken ut eller in??
Det jag vet är att jag ska jobba på Matöppet i sommar och imon ska jag på en intervju om en utbildning som jag kanske ska läsa till hösten, det kommer bli en rolig dag helt klart..=)
Frida tar ju studenten imon och det ska firas såklart.. Kommer bli en bra dag och jag hoppas att hon också får det..=)
Men men som sista sak lägger jag ut en bild på mig innan jag ska till skolan och innan jag ska ta studenten..



Ha en trevlig kväll allesammans=)
Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: Mimmie

ooh vilken utbildning:D:D

hoppas det gick bra <3

2009-06-09 @ 17:43:11
URL: http://mimmien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0