Solen skiner, och det är nästa lite för varmt!

Jaa det är väldigt, väldigrt varmt ute i solen idag, låg en stund på ryggen och kände riktigt hur det brände..=)
Det är skönt till en viss gräns sen går det över till obehagligt, men jag vände på mig istället och då blev det skönt igen..Haha!
Ska snart duscha och sen gå till jobbet.. Jobbar ikväll mellan 16.00-20.15, det kommer nog bli kul, ska ta hand om tidningar och skyltar m.m. Mycket roligt..=)
Efter jobbet ska jag hem och mysa med älskling med lite godis och kanske en bra film..! Längesen vi gjorde det nu..!
Ibland behöver man lite tid för varandra där man bara myser och snackar om helgen och vad som ska hände den dagen och den helgen..=) Även ifall inte min pojke gillar det så får han vara med i alla fall..=) Hahha!
Nhee mina vänner hoppas ni inte smälter där ute, så hörs vi imon!
4 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN..
Loove/Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0