Varit i stora staden!

ja idag har jag och lillasyster varit i stan och shoppat lite=)
Jag köpte skor, en tröja, inredningsprylar och tvättställ bland annat, vi har så mycket tvätt så vi behöver två tvättställ!
Kan ni förstå hur mycket kläder vi har.. Haha, köpte även förvarings lådor som man kan sortera tvätten i, mycket smidigt=)
Jag har kollat på fotbollen nyss samtidigt som jag har tvättat 3 maskiner, och de vann=) Jippie, äntligen!!
Jag jobbade idag mellan 8.45-12.00 egentligen skulle jag ha jobbat till 16.00 och sen från 18.00-20.15 men jag hade feber idag på morgonen så jag orkade inte vara kvar längre. Gick hem och bytte om, åkte till syster för att hämta bilen, slutade med att vi körde in till stan en snabbis. Det var kul men känner att den iprenen jag åt innan har slutat värka nu =/ Usch!
Imon ska jag jobba igen mellan 15.45-20.15 får bara hoppas att jag mår bättre=)
Men men hoppas ni har haft en bra dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0