Åhh vad dumt det blev!!







Är i skolan, och jag trodde att jag skulle börja vid 09.20 men nej då..!!
Då har vi några i klassen som ska göra prov så vi får gå istället, vilket innebär att jag inte har den lektionen..
Såå nu får jag vänta här till kl är 12.45 då jag har Bild, sen slutar jag 14.15...
Vilken lönsam skoldag jag har haft än så länge.... Det blir inte bättre verkar det som..
Provet som jag gjorde för 2 veckor sedan får jag inte reda på förrän de andra som inte har gjort det, har gjort det..!
Det blir jag så irriterad på, varför kan inte vi som har gjort det får reda på det nu istället..!! Åhhh!! Inte min dag idag!

Jaaha vad ska man roa sig med nu då??
Sitta vid datorn och inte göra ett skvatt, roligt värre =)

Denna veckan har jag börjat med mina dag-planeringar igen!
Haha kände att jag behövde det nu, för att komma i form till Beachen 2009!

Dagens Planering:
1. Skola 09.20 (trodde jag men inte det.) till 14.15
2. Gå en runda
3. Äta
4. Gympa Mix 02
5. Plugga
6. Plocka iordning, diska, städa
Looove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0