Alone in the Dark

Alone, Alone and Alone......

Babe är och jobbar natt och jag är själv.. Usch det blir så läskigt och jobbigt när jag inte har han bredvid mig i sängen..
Vill ha han här hos mig. Vill ha hans kropp intill min så att jag kan få sova gott och njuta av hans närhet.
Vill bara inte vara själv, klarar inte av det. Usch vad allt låter dysters nu, men det är bara det att jag inte vill sova själv just nu.... Vill ha min Baby här hos mig så att jag kan andas ut och ta det lugnt för en gång skull... 

By the Way, vi flyttar till Vislanda i slutet av maj..=) 
Just nu har vi ganska mycket saker som vi kan få med oss, så vi inte behöver köpa möbler direkt efter flytten, 
vilket är skönt och ekonomiskt =) Vi får köpa in det andra steg för steg.. Jag hoppas verkligen att det blir bra och att vi
båda blir nöjda med det..=) Jag och Henke är ju så olika så det ska bli intressant =) hihi!

Imorgon blir det skola, gympa och sen ta det lugnt=) Återkommer med mer detaljerad lista imon =)
Men nu ska jag försöka sova lite, för vid 06.00 kommer Henke hem=) Längtaar..





Sov Gott och God Natt 

Loove/ Malin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0