Back to School

God morgon alla sjusovare=)

Sitter i skolan just nu och har UF med Joanna och Thilda mina kollegor =) Vi har inte gjort så mycket men det kommer senare i tiden =) Egentligen kanske det hade varit bra och ta vara på tiden nu så att vi stressar ihjäl oss några dagar innan DAG X =) Men det ska bli så otroligt roligt att få vara med där och sälja våra handgjorda smycken=) Fina är dem också..

Tänkte ge en detaljerad lista över de saker som jag ska hinna med idag:
1. Skola 10.15-16.00
2. Äta något
3. Gympa 17.30-19.30
4. Läsa i Konferens och Reception till imon
5. Diska och städa iordning lite där hemma..

Så kommer min dag se ut... =) Visst låter det som en lugn dag..?
Dagen har inte mycket att ge, men jag har i alla fall en redovisning i engelskan och sen har vi idrott =)
På idrotten ska vi ha innebandy idag och jag ska ge allt =) ahha!! Men Mimmie är så bra så det kommer inte bli lätt..

Nhee mina kära vänner...=) Tänka lägga in en inlägg om den nya mascaran som jag har köpt senare..=)
Men nu ska jag försöka koncentrera mig på UF..=)
Ha en bra dag vänner. så hörs vi senare..
Looove// Malin (Molly)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0