Bästis på Nattbesök!!

Jaha mina vänner, nu sitter jag vid datorn hemma i lägenheten!
Idag har faktiskt varit en bra dag trots allt det i skolan med inställd lektion och väntan på den sista lektionen!
Efter skolan åkte jag bussen hem och direkt när jag kom hem gick jag en runda i skogen här hemma!
Mysigt och så där mysigt kallt som det ska vara en sån här dag! Gick där min min MP3 på ganska hög volym och min turkosa fleecejacka från HM och bara njöt av det faktiskt vackra vädret..
Efter det gick jag hem och åt en grov fralla med skinka och ost och till det små morötter och ett glas pärondryck.
Mums!
Körde ner till gympan vid 17.00 och började plocka fram inför dagens pass men de små barnen!
Flickorna var lite småfnissiga idag men det är bara roligt! =)
Vid kvart över sex körde jag till affären och köpte kaffe och melittapåsar och sen hem till syster för att ge hundarna, ta in katterna en liten stund och sen ta in posten.
Tog ut kattmaten och ställde under vårt trädgårdbord och tog ut alla katter sen körde jag hemåt..
I TV-rummet sitter Bästis som hade svårt att komma hit först, och sen sitter om där bara helt plötsligt..!!
Rolig överraskning blev det!
Har inte gjort så speciellt mycket denna kväll mer än att plugga lite Svenska, spela kort med Bästis och sen lite senare ikväll ska jag diska..
Kan ju faktiskt vara upp länge ikväll, för det är ju STUDIEDAG imorgon..=) Göötttans!


    Mee and my best Friend


Nehe mina vänner ni får ha en trevlig kväll för nu ska jag vara lite social men H, O, J och B som sitter i TV-rummet!
Loove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0