Dagen går mot sitt slut!

Jaha då var det kväll och jag är helt slut..!
Det är så det ska vara, jobba på bra och göra saker som behövs och sen kan man känna sig duktig och bra efter att allt är klart..=) Good Job Malin!
Jag skulle ju tvättat egentligen men det var någon som hade tvätt kvar i maskinen så jag kunde inte tvätta, synd för det behövdes verkligen, har inga handdukar kvar så det blir lite tufft när man ska duscha och sen torka sig..=/
Få se ut jag löser detta problemet..=)
Lagade mat idag till mig och H och det blev det vanliga makaroner och köttbullar.. Ibland vill man gärna inte stå i en timma och laga mat utan då är det perfekt att göra makaroner och köttbullar för det går snabbt..=) Hahha latmask är vad jag är..=)
Jag gick en runda idag också och såklart när jag ska gå ut så börjar det snöa men det var fint väder ändå, hur kan det gå ihop sig egentligen?
Åkte på gympan och lekte lite med mina och crisses små barn som lärde sig överslag idag=) Riktigt bra och roligt!!
Körde och handlade för mycket pengar så nu har vi mat i alla fall 2 månader ungefär, precis lagom innan vi flyttar=)
Hahah!!
Sen pluggade jag svenskan och det gick bra men mitt i allt fanns det en text på norska och då tänkte jag för mig själv varför finns det en norsk text i ett svenskt nationellt prov? har norskan så stort inflytande på Sverige? Hahha=)
Nu ska jag snart titta på CSI med H och J..
Sen blir det sängen för mig, känner att jag behöver det sen lägret i helgen, jag fattar inte hur utmattade man kan bli egentligen.. Konstigt.


 The new happy Mee

Hahha neehe mina vänner ha en trevlig kväll och natt så hörs vi imorgon=)
Imon blir det ett inlägg om morgondagens planering så håll ögonen öppna!!
Loove/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0