Dagens Planering

Heej å Håååå

Va i skolan vid 08.40, började inte förrän vid 10.20 men skulle ha ett projektmöte med våra handledare...
Det gick bra och nu vet vi mer än innan i alla fall, fick reda på att den 3 april skulle rapporten vara inlämnad och redovisningen är den 15 april.... Usch ont om tid, och för lite timmar...=/ Blir nog katastrof.
Bara att hoppas på att rapport skrivandet ger mycket mer..=) Men Thiilda och jag är ett bra team..=)
Sen vid 10.20 började jag bilden och då ritade jag lite med akvarellfärger..=/ ingen fantasi och jag kan verkligen inte rita.
Hihi men men gjorde lite dagis teckningar i alla fall.. =)
Snart ska jag ha Naturkunskap och sen blir det svenska och till sist Engelska..=) Redovisning i Engelskan imon och det är skönt att ha den klar till redovisningen imon =) Mycket bra Malin ett + i kanten för det..=)

Nu till Dagens Planering
- Skola 08.40-16.00
- Laga middag
- Ge hundarna mat
- Läsa Konferens och Reception
- Ev gå en runda (vet inte om jag vill idag)

Jaja men detta är vad som händer efter skolan i alla fall..=)
IKVÄLL ÄR DET DESPERATE HOUSEWIVES..=)
Åhh vad jag har längtat efter att det ska börja igen..=)
Looove / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0