En Rolig Torsdag

Nu är jag hemma.....ÄNTLIGEN.

Dagen har varit ett stressmoment i sig det kan jag lova..
Började dagen med att köra in till Växjö vid 9 tiden, sen gick vi och lämnade tillbaka kläderna som vi hade lånat av HM, och sen gick vi till VILA där vi lånade denna veckans kläder.. Klänningar blev temat, det är ju många som tar studenten nu i år så vi tänkte ha ett litet klänning tema men olika typer av klänningar som skulle passa bra för studenten..
Glömde kameran i bilen när vi skyltade så ni får se bilder imorgon=) Sorry..

Efter skyltningen och lite snack i cafeterian åkte jag till Vislandaskolan för att hämta syster som skulle följa med mig till frissan..=) Hon skulle också fixa håret..

Före     
                                                  Efter       



Efter frisören körde jag och syster direkt till Farmor och Farfar där vi lagade mat tillsammans=)
Det blev fläskkarré, potatis, sås och grönsallad och morotssallad med äppel och pumpafrön i.. MUMMS
Efter det körde jag hem syster och gav hundarna mat, sen körde jag hem för att läsa min naturläxa
och nu sitter jag vid datorn och H sitter vid TV och kollar på Gary=)
Har plockat lite med mina gymnastikpapper.. Duktigt av mig..

Men men ha en fortsatt trevlig kväll=)
Looove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0