Fart och Fläkt i Helgen!

Hej alla bloggare!! =)

Jag tänkte jag ska sammanfatta min jobbiga helg,
fredagen började med skola, sen gick jag en runda när jag kom hem, myste lite med H, körde pappa till Alvesta, körde till Vislanda och solade, körde till J för att hämta min plattång, körde hem och sen gick jag på gympa möte=)
Gympa mötet handlade om det lägret som vi skulle ha denna helgen, vi hade 50 gymnaster vilket var 20 mer än förra året=) Plus i kanten till er och oss...
Slutade kvällen med att smörgåstårta och mer planering om lägret i klubbstugan..=) Trevligt..
Åkte hem vid halv tio tiden, blir ganska mycket snacka runt annat också, vilket är rikigt trevligt..
Kollade på slutet av Let's Dance och det var både rätt och fel att Morgan åkte ur för Magnus har ju utvecklats riktigt mycket och han visar verkligen att en stor muskelknutte kan vara smidig och lätt på fötterna..
Efter det gick jag faktiskt och la mig, behövde verkligen sova, skulle upp vid kl 07.30 på lördagen så jag kände att det behövdes.=)
Lördagen började med yoghurt, musli och kaffe=) riktigt brakarfrukost eller hur??
Gick upp till FHS för att träffa C, vi skulle ta emot pengar och checka in alla ungar för säkerhetsskäl..=) Vilket blev lysande och vi blev faktiskt riktigt stolta över oss själva..
Började lägret med samling och lite information och sen startade uppvärmningen..
Vi hade pass från kl. 09.45- 16.30 med inräknade raster, lunch och middag. Riktig gympa dag blev det och vi hade riktigt roligt..=)
Efter vi hade ätit middag vid 17.00 ungefär hjälptes några ledare och föräldrar till med att köra ner alla madrasser ner till Ekhagen där vi skulle övernatta=) Gick fint det också, efter att alla ungar var inne på E, körde jag hem och duschade och gjorde mig iordning för att senare gå bort dit igen för att ta hand om ungarna...
Ungarna tittade på film, somnade, ledarna spelade sällskapsspel, jag var hemma vid 00.30 och då var E och O hemma hos oss och tittade på film så jag hängde på, men sen gick jag och la mig.=) Skulle upp vid 07.00 dagen efter..
Söndagen bestod av få upp alla ungar, hjälpa alla ungar med madrasser, sovsäckar, ta dem till frukosten, sen var det dags för några timmars träning igen..=) Vid 13.30 åkte jag hem och diskade, körde ner papper, burkar till soptippen med H och sen körde jag till Mor och Far för de bjöd oss på middag..=) Åhh riktig mat, det har jag inte fått på länge..!! Super Duper gott var det..=) Körde Pappa till Tåget i Alvesta, körde hem och tittade på Handboll med H och nu sitter jag här och ska snart göra lite te för att sedan titta på Wipe Out och mysa med H..=)
Ha en trevlig kväll..!!
Loove/ Malin

Kommentarer
Postat av: joanna

du har ju varit riktigt aktiv du stumpan? hoppas du känner dig duktig för de är du:)

2009-03-23 @ 07:01:31
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0