Fredag= Let's Dance

Heej på er allesammans!!

Sitter i skolan nu och har konferens och reception där vi jobbar om kulturkrockar och jag skriver om Italien..=)
Jag är faktiskt snart klar, jag måste skriva ut några OH bilder också sen ska jag bara läsa på och kunna det till nästa fredag, så jag har ju mycket tid på mig för att det ska bli en riktigt bra redovisning..=)
Efter denna lektionen har vi UF där vi ska sätta in lite pengar på banken och sen planera lite inför Dag X mässan..!

Men men idag händer inte så mkt mer än att jag ska jobba på Matöppet mellan 15.45-20.15 och sen vara fyllechaufför åt H och J..=) För jag ska umgås med B...

Jag måste kolla på Let's Dance ikväll också för nu börjar det faktiskt bli ganska spännande bara Elisabeth åker ut, visst gillar jag henne, men hon ska inte vara med längre.. Jag tycker att de andra ska få chansen till att vinna speciellt Laila!
LAILA är bäst..=)

Nehe mina vänner snart åker jag hem också mycket roligt..=) och skönt..
Ha en bra dag så kanske vi hörs senare ikväll.=)
Looove// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0